A Linguarium Kft. az alábbi nyelveken vállal
idegen és magyar nyelvű fordítást:
1. Milyen szolgáltatásokkal állunk az Önök rendelkezésére?
- Általános és szakmai szövegek fordítása
- Céges dokumentumok fordítása
- Jogi szövegek, végzések, határozatok fordítása
- Idegen nyelvű napi üzleti levelezés
- Honlap fordítás
- Orvosi szövegek fordítása
2. Miért dönt Ön helyesen, ha irodánkat választja?
Mert:
- A hét minden napján elérhetőek vagyunk.
- Irodánk a belváros szívében könnyen megközelíthető.
- Gyorsan, igényesen és megbízhatóan végezzük munkánkat.
- Diszkrét információkezelés.
- A későbbi módosítások végett adatarchiválást végzünk.
- Minden fordítási munka csak belső ellenőrzés után kerülhet a
megrendelőhöz.
- Nagyobb terjedelmű megrendelés esetén ingyenes házhoz szállítást
biztosítunk.
- Áraink nagyon kedvezőek!
- Törzsmegrendelői kedvezményt is tudunk biztosítani.
3. Milyen szakterületeket fordítunk?
- Villamosság, gépészet
- Erősáramú berendezések
- Villamos szabványok
- Informatika
- Vezérlések, ipari elektronika
- Távközlés, GSM
- Automatika, műszertechnika
- Vasútvillamosság
- Épületgépészet
- Épületvillamosság
- Tűzvédelem
- Vagyonvédelmi berendezések és rendszerek
- Környezetvédelem
- Anyagmozgatás, logisztika
- Integrált vállalatirányítási rendszerek
- Mérleg, éves beszámolók, jelentések
- Kereskedelmi szerződések, társasági szerződések
- Céglevelezés
- Termékkatalógusok, stb.
4. Milyen feltételekkel vállaljuk a fordítást?
- Fordítás esetén a minimális vállalási díj 7.500 Ft + ÁFA-tól (nyelvenként eltérő)
- A számlázás a célnyelv karakterszám alapján történik.
- Normál határidőnk 4 munkanap, illetve 5 oldal/nap, ettől eltérő
igény esetén egyedi megállapodás szerint történik a díj megállapítása.
- Sürgősségi ár: a normál vállalási ár + 20%.
- A megrendelés és a leadás napja nem számít bele a vállalási
határidőbe.
- Áraink minden megbízás esetén belső minőségellenőrzést is magában
foglalnak.
5. Szavatosság
Reklamációt fordítás esetében a munka leadásától számított nyolc
munkanapon belül lehet benyújtani. A megalapozottnak bizonyult
hiányosságok kijavítását az iroda egy méltányos határidőn belül
köteles elvégezni. Ha a Megbízó erre nem tart igényt, akkor az
iroda mentesül hiánypótlási kötelezettsége alól. A szavatosság (nyolc nap) lejárta után a megrendelés teljesítettnek minősül. Amennyiben a
Megbízott a hiánypótlási kötelezettségének eleget tesz, a megbízó
köteles a szolgáltatásért járó teljes összeget megfizetni kivéve,
ha a késedelemből bizonyíthatóan kára származott. Ez esetben a
Felek a Megbízó által fizetendő összeg mértékét a kár nagyságával
arányosan csökkentik.
6. Mi alapján számoljuk árainkat?
Az elszámolásunk alapja a Microsoft Word szövegszerkesztő
által mért karakterszám. (A karakterszám mérése a Menü/Eszközök/Szavak
száma/Karakterek száma (szóközökkel) érték alapján történik.)
Egy A/4-es oldal a fordításban általánosan használtak szerint
1750 karaktert jelent. Számlázás a lefordított szöveg szóközös karaktere alapján történik.
7. Fizetési feltételek
A fizetés történhet készpénzzel, bankkártyával, előreutalással, vagy külön megegyezés esetén utalással (teljesítéstől 10 nap).